2009-06-23 22:31:09優悠

點解會咁黑仔

2009年 6月20日 晚上 十時......

呢個日子我會永遠都記得佢...係20號...

真係估唔到呢D咁大穫既野會發生係我身上...

原本當日興高采烈地IN完義工,諗住同區家食下飯傾下計...

事前我地仲買甩左神父..唉....

食飯時因為停枱已經發生左唔係愉快既事...算啦..

但點知..食完飯之後...

羅車果陣時....發現...

珏的車子無鎖...

果刻眾人都期待珏開車尾箱後,第一句對我地講既係..

無事......可惜.......好運係唔會發生係我身上....

我地架車真係被人偷野呀.......

起初都唔係好覺...但係再找真D....

我既背包呢.....整個不見了呀....

那時心已知....大件事.....

眾人即時點算自己既東西有冇唔見...

結果,玨的CANON 一家三口不見了..

我的背包也不見...是整個不見了呀....TOT...欲哭無淚....

此時,四人即時陷入死寂中.....

見到當時人已內疚不已...心想﹕我不能哭...哭也解決不了問題...

此刻的我,在想..背包內的東西..

華碩的NOTE BOOK..無線滑鼠、USB、萬能USB插、筆袋、鎖匙、一份大四入學既資料、紅十字急救包、MP3、雨衣、音響線一條、KUROMI DATE BOOK、仲有就係個包嚢...

真係好想打爆個死賊仔.......詛咒..詛咒....

上司法搞好指摸果D野後...諗著返家...

途經甜潤坊..使提議到那裡吃甜點吧!

舒緩一下...不開心既情緒...

坐底後,大家聊起此時...

大家都說我很冷靜....不知我這個冷靜是未能反應過來,定或是冷靜...

其實果刻真係在C&S...只是擔心 個人資料會外洩姐...

況且...不想再增加當事人既內疚感了....想辨法令損失減至最低才是辨法...

發生了的就不能改變了.....唯有面對.....解決...

 

 

 

上一篇:溝通

下一篇:感謝...