2004-11-12 14:33:50NYY

十一月十日

十一月十日

今日又係好忙碌既一日.朝早媽又一早打來,之後同carlos同pat傾,後來pat又好似想唔玩,話叫onion玩...唉,搞咗一大輪結果就係當無嘢發生過...唉,我以為女仔婆媽,其實男仔都係一樣.

之後原本係要搞啲notes同去travelcuts問去calgary...但唔得,太攰啦,原本只係想瞓半個鐘,瞓瞓吓瞓多咗兩個鐘...不過我才我意志堅强,最後都起到身去上anth.唉...點鬼知今日係個ta係度嘥時間,早知用來瞓好過

上成去咗食lunch,之後去travelcuts問嘢,但係都係一樣,無嘢問,不過佢俾咗本isic既discount手冊我,廢到噁...

之後去上414時同rays傾返話不如下星期plan好啲再去既事,原來佢都想,因為佢下星期要mid term又要交功課,我既concern唔係呢啲,只係我哋太即興啦,如果跟團都話,依家咩都我哋自己搞,食既嘢又未買...如果咁樣,今個星期去四日同下星期去三日咪又一樣...但就諗住呢個星期係edmonton玩吓先

之後返hall,今日好啲,無再沉迷ebay,但有新花樣,突然之間對室內設計好有興趣,於是又成晚嘥晒啲時間係度search...唉,死性不改....

到差唔多十二點時joyce突然之間來搵我,吓死我,因為我個門無閘,佢企咗係問口度...之後又係吹咗一陣啦,忽然之間覺得同佢距離遠咗好多,其實好多原因,不過算啦,我諗都無嘢既,我依家都好少煩佢啦,都係咁啦,人哋鍾意既話就做主動囉,我唔會拒絶人,但都唔會主動搵人啦...

原本諗住四日假,兩日同佢哋去玩,一日溫書(???)一日去行街,點知頭先joyce同我講話聽日全世界放假...太唔開心啦,咁即係無得去行街啦...算啦,當係休息吓啦...

頭先見到kim,同佢唔係太熟,有講過吓嘢,係bc來既,啲人話佢好咖女,我覺得佢都幾靚女,雖然我唔係好識睇外國女仔,但我真係覺得佢幾靚.我頭先奇怪問佢係咪啱啱起身,雖然先三點 半,因為佢平時五六點就起身沖涼(但每晚十一點幾先瞓,簡直係我既偶像,拔爛地應該好好哋向佢學習,唔洗五成,三成都已經好夠)佢話唔係,佢啱啱返來...哈哈,估唔到咁乖都咁夜先返.