2004-11-10 15:12:43NYY

十一月六日

十一月六日

琴日同carlos搞到咁夜,今日當然好遲先起到身啦…

之後又繼續睇個ebay,唔知點解我好有興趣,一睇就睇咗五六個鐘,咁都唔夠,食完飯又再睇過,你哋一定無人明我做咩,我自己都唔知自己做咩,總之每一次都好似行街咁,行行吓啲時間都無晒…(我能我來咗呢度之後太少?無?行過街,所以患咗”爆”街”症….)

到咗半夜先發覺自己真係好唔掂,真唔溫會死,所以罸自己今晚唔可以瞓,要溫書!!!

不過,又有新借口.---沖涼,係我沖涼時我媽話佢係msn度要同我講嘢,無人應,佢就狂打電話…仲問我做咩咁耐都唔聽,證明我沖咗幾咁耐,講起來都覺得搞笑,以前係香港我沖涼既時間同我細佬有得揮,但來咗呢度,唔知係咪人遲鈍咗,沖涼都慢過人….佢哋以為我做咩鬼唔見咗…唉,我來呢度除咗supermarket同教會,可以話邊度都未去過…去得邊呀

之後…要發奮…不要上網!!!