2004-11-05 16:06:07NYY

十一月三日

今日...一個字-----攰
成日溫書...

朝早起身-->溫書

食lunch-->溫書

上ANTH(俾個PROF見到我係度溫緊其他嘢,特登行到來LUCTURE THEATRE既中間,即係我隔離,希望係我心理作用啦-->溫書

上414(個PROF真係越來越癈,雖然我係唔聽怇講嘢,佢都唔洗真係好似無上過咁,無NOTES抄,點解我咁緊張啲NOTES?因為上次MID TERM我死晒係佢堂上抄既NOTES度,奸姣)--->溫書

食晚飯-->返HALL,諗住APPLY三份工,但點知嗰份係要寄信既 ....淨返兩份,仲有兩日,推遲

計啲ACCT數,計到頭都細埋

諗起一句嘢"PLAY黑,WORK黑"-->最好形容我