2010-07-21 20:01:57天澤月

CRAZY CLUB 期待以久橫琴天湖之旅

7月9日

湯小姐駕到!!!
哼,呢個湯小燕真係不得了,做翻譯做到差唔多斷六親
不過為左佢未來老公著想,佢終於辭職啦
如果唔係我地呢個小旅行都唔知幾時去得成

今日放工第一個任務就係去碼頭接佢
之後就等老恆放車我地4個嘈死人既靚女去食飯
老恆知阿燕黎就借車,車我地去我地啦
我地今晚去左皇朝唔知邊間野食飯
環境同味道都唔錯...阿文就遲大到...無D交帶

食完飯之後行出門口就落雨...都唔緊要
行到架車度,竟然發生左D超意想不到既事
就係因為天雨而令到個防盜失靈....超爆笑
當時老恆個樣真係超FUNNY
最後雨停左啦......我地遊車河去


去左路環個媽祖像....913果兩個白癡婆係度話驚,都唔知有咩好驚
最後阿文請我地去食糖水呢

7月10日

放工就即去佢CRAZY CLUB既女人集合
呵呵,坐威記巴士出發,再轉澳巴,再包車去到我地既目的地.天湖



班女人未行山就不停咁食蕉
拎著袋蕉邊行邊上山
嘩,今日個天超靚......不過勁熱咯,D汗好似唔洗錢
行左個幾鐘就去到"天湖"啦.....(應該係個水庫之類既野)
HEA左陣就落山搵食...食左豆腐花...再去隔離食農家菜
開頭覺得D價錢有D貴......不過食落都幾好味...HEHE
最後我地都係包車返去....個司機哥哥都幾風趣
一上車就同我地開玩笑:一黎就話架車既冷氣壞左
我地都唔緊要啦....開窗咯
佢又話窗都壞埋
我地一車六個女仔齊聲:下
好彩係講笑ja...大熱天時焗死都似
返到拱北滿足埋阿燕要修眉,阿wing同鎵惠要買bra bra既要求
最衰就係阿wing同鎵惠,搞到我又唔見錢
今個旅程個個都係香噴噴咁出去,臭到死咁返黎
哈哈...咁至係夏天最應該做既事
希望快d完成埋我地既大澳之旅啦

7月11日
等阿燕同老鴨訓醒都無左半日
阿燕又趕住返hk交人
食左個lunch買埋手信就急急腳走左
女生外向.......
希望下次有多D時間去玩啦
次次都係黎得兩,三日






上一篇:女人--天生既說話機器

下一篇:8月之星

CACA 2010-07-27 16:23:54

哈哈哈...買bar bar咁開心ge事梗系要一齊ga啦...而且點可以少得你呢,旦姐~~

JOANNA 2010-07-24 08:58:58

WOO~~~~睇到個行程都開心心呢~~~
可惜我最後都去唔到呢....
因為個日有野做~~~~
加上天雨關係, 好似有好多計劃都唔同左呢~~~
下次我又要去...hoho

Desert Rose 2010-07-22 19:35:10

旦姐,我辭職同我未來老公無關架,哈哈

今次都算留左好耐啦, 三日兩夜喔~

你快D send個email畀我, 等我打去問大澳既野啦