2009-06-18 20:44:06天澤月

出走到桂林(day 3)

614  

 

今日要去踩單車



好緊張呀

咁大個女都係第一次係大陸既馬路上面踩單車

我地足足踩左3個幾鐘呀

就係呢3個幾鐘,

我由一隻活生生既豬變左隻紅卜卜既燒豬

好耐無試過哂到咁黑啦

 

大榕樹無咩特別,不過公園入面荷花就好靚咯



月亮山



下午再到世外桃源係依照陶淵明既世外桃源而建

感覺就好似遊緊古代版既迪迪尼咁呀


夜晚我地係桂林遊兩江四湖

遊船河之前我地去到一個非常好feel既地方

漓江邊睇住日落食河鮮

D河鮮真係好鮮甜

好可惜由於師傅估計錯誤

我地得廿五分鐘食飯

一路食一路睇錶

,咁好feel既地方,咁靚既魚

我地就係得呢半個鐘


 

Yeah,我地準時到達

落車時大家一齊歡呼~~~

,一落車….賣花女孩衝過黎

我地團既男士們當然走唔甩