2003-12-31 22:06:51Elaine

Pledging my love

Forever, my darling, my love will be true
Always and forever, I’ll love just you.
Just promise me darling, your love in return
Make this fire in my soul, dear, forever burn.
My heart’s at your command, dear, to keep, love and to hold.
Making you happy is my desire, dear.
Keeping you is my goal.
I’ll forever love you the rest of my days
I’ll never part from you, and your loving ways.

這首歌是前陣子的最愛
就在昨晚突然又鑽進我的腦子裡
在我的心上迴迴盪盪

私心地妄想如果真有個我心儀的人
細細地吟唱給我聽
我必定是淚盈滿眶

不過
妄想總歸是妄想
多心還仍是多心

我還是老老實實過日子便罷了

下一篇:相愛

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)