2005-04-17 00:12:18彤彤⊙⊙

轉喇............

13/4 ( 生病日 )
==============================

今日好凍r >”< ...

早會果時 同lo 去左2a 宣傳.. 果然地樣衰..

冇人參加.. 不過預左la..

bio堂..好眼訓 ...

小息食左野.. 之後pe..

又太極... 好黑人憎..

lunch 買車仔面返學校食...

ere 又係睇film囉..

ca..派埋tas section b ..15/20..

不太滿意...

之後教書.. 超超超超超眼訓!!!

放學就返屋企lu~

同蕭道玩左陣web cam .. haha..

之後night c左出西片 << 驚魂眼 >>...

都幾好睇r >v<..

睇完都訓lu...

ps : 今天我的天空又病了... 天空要快d好返r >3<

14/4 ( 眼訓日 )
=============================

今日唔知咩事.. 全日都好眼訓...

電腦眼訓,中文眼訓,2堂chem都眼訓.. 

肥豬又走左wor.. 一條友坐勁悶囉 !!

最好都係bio ..睇dissection隻mouse 既片..

隻野好cute>v<.. 不過好似好難咁 ~”~..

last一堂落去睇drama..

開頭以為好悶tim..

點知爆笑囉 .. 係咁good day ..

好彩冇比佢點中姐.. so樣衰..ha

笑完就去左報個eng...

報完就back home lu..

今日返到屋企都仲好眼訓.. 傾傾下msn

趴左係desk 度訓..訓左個幾鐘 -﹏-”

腳痺...

ps : 尋晚細佬又出去玩.. 仲食煙飲酒 ~”~..so worry ..

     點解你唔可以乖d r? 你唔係話要讀好d書ga咩 ?? 

15/4 ( 解剖日 )
===============================

今日好悶..因為係phy日..

好彩中文堂唔教書 做”comphension ”姐..

chem堂sky 陪我坐..thx >v<

空堂都係上下網果d..

after lunch.....

dissect a rat la.. 

開頭都唔驚拎起佢 >”<.. 好樣衰..

都唔似尋日電視 果隻 <超力仔> 咁cute既..T︿T..

仲有佢係一隻大肥婆 !!! 

好多fat.. 阻住晒我睇..

不過剪剪下 佢都唔恐怖lu ..

仲幾好玩..ha.. 不過d smell..

搞掂之後就畫lu..

好快畫完 就執野..

then諗住拎樹..又搵唔倒-﹏-”

之後又搵倒喇wor -0-”

拎住就meet sky.. 拎住d樹返屋企

就落左jusco 食飯..

食完飯就去補習.. 好難得地 我今日唔眼訓..

補完就返屋企..


16/5 ( 植樹日 )
===========================

今日7點2起左身..食左十幾粒燒賣做早餐:D

之後就搭小巴去火車站..次次都唔記得禁小d$$果個-.-”

lo遲左7min ..

之後就去九龍塘火車站lu

我見倒..見倒... 其他冇一個學校著 <<校服>> 的 !!

死人咸濕譚要我地著 pe !! 好彩我都著左一件街外縷..之後仲不甘示弱地換左條短褲..呵呵

搭左差唔多成粒鐘車先到.. 我地學校好樣衰...

人地學校有成49顆樹..我地得9顆..好”囉”....

到左之後仲要行上去..

勁斜勁累..

仲要去到山頂.. 好大風好凍... 未試過有咁既feel..

( 不過好thx 肥mark 你既 縷r >v< )

夠長又有帽 ..good r !!!

植樹果度都好斜..好易跌死.. 我地仲掉左隻”甲ja”落去人地下面度..ha

其實種舊野 步驟都好easy..幾min 都搞掂倒..-﹏-”

我地個個昆r sir 種2顆 ...

之後等左陣 終於走得..

1:30倒出返去九龍塘.. 佢地好好人地陪我搵小巴..

之後搭左小巴出去搵sky.. 

係味王食左lunch 就去左觀塘apm ..

都有好多shop.. 

著住pe衫太醜怪的關係..  係roxy 買左件衫衫..

( 明明話左今個月唔再買衫衫的 >”< ) ...

行到4點幾5點 就走了..

不過搵唔倒車站....搵左好耐..

then 去左sky home.. 坐左陣

就返r公屋企食飯la..

今晚得我地4個 /.\ ..

r婆d 冬菰 好恐怖..好多”谷牛” ...~”~..

但話就比佢知..都唔捨得掉咁... 下次唔食la..

食完飯就返屋企lu..

搭的 幾min..都訓著左...

今天太累了...呵欠....

我apply 另一個野la..

之後既日記 我會寫係果度... ↓↓↓

http://spaces.msn.com/members/tungtung122/ 

不過我都仲會用pchome 呢個新聞台ga!!!