2005-04-12 22:58:26彤彤⊙⊙

女子而寸冇寫口剌!!

4/4
==================================

今日十點起身...

食左尋日dad mum係南丫島買返黎既 碗仔翅 做早餐...

晏晝都係煮左個面食..

之後做左 bio 既保育政策...

night 做chem...

不過點都係唔識.. 又費事煩倒人.. so 都係放棄左...

今日無無聊聊又過左喇.. 後日就要返學喇~T︿T

5/4
==================================

今日9點起左身.. 食左早餐

lunch 去左 珊瑚堡 食 同dad,mum

細佬又朝早11點幾先返la.. 而家晚晚都出去玩..

so worry ...

食完飯 就同mum 去左睇返學鞋.. 

買倒lu~ >v<~ 好普通 不過都幾好睇既.. ( 仲高左tim -.-v )

之後返屋企..

晏晝做左少少chem .. 不過都仲係唔識..算數..

可能太得嫻..食左好多野 -﹏-”

6/4
================================

今日終於要返學了 ...

第一日要掃街了 .. >”<~...

第一堂bio .. 好快過左lu~... ( 我會努力的 !! )

之後中文.. 無無聊聊又過左..

pe 堂耍太極 .. 竟然叫 b 22 !!

毫無防備之下.. 出左去做小”醜”..

勁可憐...鳴...

之後就eng... 對返d hw.. 錯到7彩..

好hurt !!

lunch 去左大快活 

之後又掃街... 今日好熱r ..!!!!!

聽日要換季丫 !!!

上埋ere,ca 就放學lu~

同lo 去左紅磡廣場買”墨” ..

買完返屋企lu~

之後做chem .. bio ..

今日著到對鞋超痛 !!!!

又”頂” 又鬆 .. 好辛苦...

仲有”咯咯” 聲... 勁唔慣 !!

7/4
==============================
今日我換季了 !!

第一堂就ca..悶到想死..

小息果時 我,lo,caca,agnes 係課室食餅..

死人miss ho.. 入黎話我地..

仲mark左我地名 !!!! 

中文做閱讀理解..好悶..

晏晝去左仙竹林食...

之後兩堂chem..

好辛苦r.. 好悶r ! 又眼訓.. 仲有d唔舒服..

放學就陪sky 去睇醫生....

返到屋企... 就變左我唔舒服..

有少少燒.. 訓左陣....

night 冇去婆婆度.. 食左面only ja~

c 完tv ,bath 完 就study lu

聽日我一定冇晒事既 !!!!

8/4
============================

今日都冇乜特別事發生..

測bio 囉... 都ok la..

有d 都唔係咁識 ... 

放學諗住閃..but 譚sir 就入左黎搵我地..

次次都話一陣.. 一陣又咁長氣咁耐wor..

放左學就返屋企 .. 6點倒出去搵sky

係附近食左dinner 就出mk

逛左陣先去補習 ..

補完習又逛左陣就返屋企lu~ 

9/4
===========================

今朝8點就起左身... 因為r媽鬧細佬太大聲了!!!!

食早餐 上下網 睇下雜誌 睇尋日出劇集 ..

仲唔覺意訓左陣...

2點煮左面食...

4點出左去sky 度..

問左佢少少chem.. 不過都冇乜問到.. 都係唔識...

睇黎今次都 ”空多吉小” 了

(今次我記得寫我有幫你 <<剪手指甲>> 喇..!!呵呵 )

之後返公公屋企食飯...

例牌地睇完 殘酷一叮 就返屋企..

今晚裝左部web cam la...呵呵呵~~

今日我已經好熱好熱喇 !! 夏天睇我點死 !!


10/4
===========================

今日9點起左身lu~

11點半就出左去食飯 去左吉野家

食完就去左parkn shop

then 去左cpu 運動家果d ...

buy左2件衫~O^V^O

返到屋企部機唔郁.. 以為死左T︿T..

好彩郁得返姐...

dinner食 壽司 刺身果d >v<~正 !!

夜晚溫左6.1既chem.. 睇左掌門人...

聽日又返學了 /.\~

11/4
===========================

今日架車遲左黎..不過一落車就見倒lo..so good~呵呵

上左兩堂bio ..下次test要努力d !

lunch 去左大快活.. 行返返school ..

熱死我了 ..!!! 

電腦堂... 派返tas的section a..

最衰冇copy 係佢電腦.. 如果唔係應該可以高分dd...

放左學就返屋企lu~ 見倒小晶r..haha

女仔左 >v<~

返屋企抖左陣 就溫chem 了..

12/4
==============================

今日返到學校就上左去搵嘉嘉..

中文堂..眼訓死了...

之後chem 就test lu...

開頭做..好似唔對路..

好彩之後都有做晒姐.. 希望可以岩多d la>”<

今日因為rain so 去左禾福..好久冇黎..

兩堂空堂.... 抄左bio hw .. 

放學要開 公民教育&環保大使 會..

去左環保大使果度先.. 好慘..

我同lo 聽日要去2a class 宣傳..好樣衰 !!

r sir仲話節約能源果度.. 叫d 幹事上去 宣誓..

救命!!... 唔好搵我r...

之後就去左 ced 會喇.. wa..好悶r..

佢成日話完..完好耐..都仲有野講 -﹏-”

放學就去左lo 屋企附近買shock..

咁岩siu to 打左黎..佢地係esprit..( 好多人r -.-”

咁就梗係一齊去la..呵呵~

好著數地有半價.. 

買左 衫x3 ..裙x1 .. 都係三百多d.. -.-vv

之後就係附近行左陣... 就走了..