2005-03-26 16:36:37彤彤⊙⊙

放假la !!!

23/3
===============================
今日朝早約左lo一齊返學 交樹苗..
有得+3分 -.-v~ hee
之後 聖經xx .. 有得睇話劇..
不過坐最好..so 企左起身睇... good !
都好搞笑  ( 你都做得好好r >v< )
小息有30min..正 !
then miss suen 要整埋drama d野..
so我地冇野做..
pe .. 又係太極la.好煩 !!
then eng堂.. 都係做埋d無聊野..
ere .. 睇埋人間有情 ..
電腦堂..
原來present.. but 有d問題..so 聽日先..
我地就睇人地既網頁比分喇~

總括 : 今日係冇一堂 真係上堂既 ..good !
放學返屋企.. 溫bio ...
夜晚就仲要搞埋dd 網頁既野...
thx r 肥豬 >”<..

24/3
=============================
今日我同lo一齊搭車.. 早會宣佈..
讀左6年ndc 第一次既宣佈..haha ..
then 今日到我地掃街lu~
第一堂ca 就present.. 都幾好la..
一d 都唔緊張..冇觀眾ma..ha
then eng派listening ..
得44/91 ... upset ... 下次要測好d !!!
小息...
搵譚sir..點知佢話 呢d 唔應該叫佢..應該我地負責wor ~”~
art room 又冇開..
我同lo 就兩條友拎住張 白紙 企係art room 門口等人報名..
當然就好白痴 地食白果la ..T︿T ...
之後就bio test la..
d 問題又係有d 唔明問乜..好無奈..
then中文.. 睇片..so good !
我覺得 果兩公婆好勁.. 如果係我...
我可能都冇咁既耐力.. 放棄左好耐 ..
lunch 去左 珠奶2 ..
then又掃街..
之後chem experiment ..
好麻煩 !! .. 最後都做唔掂...
抄人data..
then 放學留低 寫多陣就走lu~
返屋企 就睇埋 尋日出劇集...
night 就執返晒d ws 同埋一堆衫..
都勞碌左成日 ..ha
我發現左 我隻龍貓..柯血...
可能係女仔..
養左6年都唔知..好失敗 /.\~
呢幾日都好忙.. 終於可以rest了 !!!

25/3
==============================
今日朝早起身
十二點就出左去mk 約左sky..
去左咩 櫻x 食飯 ... 麻麻地..d送好少r ..
then 就同佢去 百老匯買左部手提喇 ..
買完手提就去左cwb 睇wallet..
去到間shop.. 話要訂..仲要成個月先有 !!
so 冇買到..去other 睇..
but 都唔知d shop係邊...
then 去左times.. 係it’mickey 買左對布鞋..
買完就去tst lu~
去左海巷城..
衰野 ! 唔肯幫我問幾 $$ ..>”<~
不過見你幫我拎左成日野.. 算la~呵
之後都係冇買到.. 就行返去mk ..
途中食左 炒栗子 同埋 魷魚 ..好味 >v<..
去左mk 就食飯..
間野好衰 ! 唔去la...
食完就去左家樂..
”由””而”左陣 釘唔釘耳好..
最後... 都係冇釘..
then 就去補習lu..
今堂講oral discussion ..
都ok la..起馬唔會咁令我想訓覺...
補完 交埋下期 $$ 就去c film lu~
c ”哈爾禾多動城堡” .. 都幾好睇r..
係有時 唔知點解個女仔 一時係r婆一時係後生姐..
仲有個男仔.. 都唔係好知..
c完就返屋企lu~

ps: 成個月冇同你出過去行街.. 今日好開心r ..
    我都知有時我d 脾氣唔係咁好... sor