2005-03-19 00:42:19彤彤⊙⊙

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

13/3
============================
今日全日都冇出過街
lunch 自己煮左面食..
晏晝c左一陣bio ...
then都係聽下歌,上網...
無無聊聊又過左成個晏晝..
dinner 叫左pizza hut食

http://www.citv.co.uk/page.asp?partid=150 << SKY SEND黎的
玩左第3次 1:43 就嚇走左個細路喇~-.-vv

14/3
============================
兩堂bio... 教得好鬼快
今日kitty話”一個點止十萬r” << 我地講緊嫁個有$人..生一個仔..
( kitty 你榜上有名lu.. hee
lunch又係飯堂la~ 今日好cold r >”<~
之後電腦堂...
我地先知要交 中期進度..
but 我地話唔知..mark 係度”咬”.. 終於可以遲2日先..
我就 網頁設計 ...
放學.. 同lo去左library 趕住5點半前搵完資料..
今日開始追新 劇集lu~
同埋開始ca 既hw 網頁

15/3
=============================
今日中文有得睇 人間有情..
兩堂chem 都ok 聽得明
lunch 就留係學校食..因為諗住做board ...
buy左 味將軍的 車仔面..
之後剪左少少野 就要stop lu~ f.5要考mock
then 空堂 拎黎做左ca hw 同埋 剪左d 做board 既野
放學 諗住做board ... 點知..
去左開會 ...
sir 話d 資料太detail.. not interest...
so 要再整過 ...e...
好彩未貼上去姐..
then 5點多d 放左 同lo去左 吉野家食飯...
食完飯 rest左陣 
何冠就黎拎art d野lu~ then 同lo start bio
不過有d data 都好似錯既.. 有d 又唔識解wor
so 都唔係做左好多..
9點倒停工... 9點半佢就走lu~
沖完涼 我就開工喇~
繼續整網... thx 肥豬r >3<~
整到差唔多一點 就訓lu~
開學以黎 最忙的一天 ...

16/3
=============================
今日終於又warm 返
pe堂唔駛跑 ! gd !! only 耍太極...
ere堂睇 人間有情
之後ca.. 教photoimpact..
全部都識的 -﹏-”~ 太好了..呵
放學就返屋企lu~
搵左ced d 野..
之後就睇返尋日出 劇集
night 就整網頁

17/3
============================
今日eng 堂做listening..
痴線的..好難 >”<~ 完係聽唔倒咁滯.. 吹左好多-﹏-”
中文堂..作文..
lunch 去左 仙竹林.. 好耐冇去過lu~
chem..
今次做full report..
不過佢都差唔多講晒出黎咁滯..
放學返屋企..
姑丈 係度幫我地整toilet..
整左3日了 -﹏-”~
不過今日已經整完了..
night 就做左d bio project 既野

18/3
============================
今日eng堂.. 對返尋日既listening
9/42 ..my god ..
AL 死得.. T^T
中文做返尋日既作文..
空堂..
又係discusse bio tas
仲做左d tim ~呵呵~~~
lunch 去左<善德食軒>
食左個 鮮茄龍利飯 ..
淡味+d 魚炸到好硬.. 2 bad...
bio ...
個experiment 好煩 ! ..
d pipette 同個flask 仲有 rubber stopper !!
好彩我果個都ok ..
今日target 係5點.. 不過5:30 先走..
但我係最早走果個..haha
之後去左搵sky
then 出左去 <”預”面坊> 食
食完搭小巴去mk 補習..
補習..前大半個鐘 勁眼訓..
好辛苦>”<.. 好彩之後精醒d 姐..
then 行左陣街..撞倒 ”treasa”同佢bf.. hee
十點 就back lu~
今晚有個小學同學add左我..
仲有 天樂 竟然打左比我wor.. ha