2005-02-26 08:09:31彤彤⊙⊙

diary

22/2
=============================
今日都冇乜特別事發生...
食完lunch之後
又有2堂空堂..正 !!
幫miss suen 錄左d音 and 幫lolo做左d phy
傾多陣計就落堂了 !
不過都仲未走得 >”<~ ced 要開會..
選了 吉吉 做會長.. 不過其他都未選唷~
then 5點走得~
約左道道 >v<~ 今日特別地去左搭 小巴 ..諗住快d到ma~
then 同道道行左陣 就去左我home lu~
傾到6點幾就送左佢去搭車
我就meet左mum 去幫lolo 買白飯魚
and tmr d 零食 >v<~
食完飯就後就同mum 落左去 2% buy 褲..
聽日著的褲 -﹏-”
buy倒了 !! 仲buy左other ..good !
返到屋企沖完涼 執入camp d 野
執到11:30 -.-”
23/2
===============================
今日要入camp 了~ 6點就起左身 .. 8點要到荃灣mtr >”<~
meet左lolo 一齊去..本
身諗住買m記上車食..點知未開..去左7仔買 三文治
點知買完..m記就開左 !! 過份 !!
then 等左陣 lolo到了...
去搭車 ...我地竟然早左到 ...
所以就去左買魚蛋食 >v<~ 好味
then 等多左d人黎 就一齊搭的的入去lu~
去 曹公潭 <<  以前黎過了.. 不錯的!!
我地十個女仔一間房
擺好d野之後就去左 可觀果邊了 ..聽d 無聊野..
then 又過返去lunch
今日lunch 都唔錯.. 
食完lunch buy 左豆腐花.. 很難吃 !!!!!!then 上房執埋d野就去左 stream 喇~
都冇想像中咁恐怖.. 好好多.. 好乾淨ga都幾好玩.. 
係度捉魚..仲有shrimp -.-”~
then 3點幾走lu~ 返去做 lab ..
5點就完.. 返房.. 成班女仔一齊chat..
係咁食零食 >v<~太正喇 6點就dinner ..
食左5定唔知7色雪條 >v<
食完 d人去左觀星.. 
我同lo 冇去我地就去沖涼先 ... d 水好凍 r >”< ...
沖完涼我地就 買左熱華田飲 ... 之後打左陣 table tennisthen 佢地就返喇~ 夜晚都冇乜野做
臨尾去左男仔房玩killer <<<  15個人玩.. 有d亂..
之後十二點幾就訓覺覺豬lu~ 今晚我同lolo一齊訓....>v<~

24/2
==============================
今日7:40 起身.. 個頭係前所未有 咁整齊囉.
可能冇乜郁過身掛.. 好似未訓覺咁 -0-”~then 8點食早餐 ..
食完‘早餐又要過去做lab la做到lunch .. 食左 o者喱
then 今日去woodland我地好果度好差的 .. 又濕,又污糟 又多牛屎
行每一步都要好小心-.-”~ 
不過最後我地都 同舊牛屎影左張 大合照
then 又返去做lab 
做到5點又返去lu~
6點dinner 
食完飯 就去沖涼喇~
今日d 水終於熱喇~ 不過lolo就黑仔d~又要沖凍水了..
沖涼果時.. 我,lo,kitty,92 都比d ”o令妹”係咁踢同拍我地”度”門...
係咁叫 ”快d la.. 沖完未r” ..
一路沖都勁”蚊”囉..白痴ga
之後92 就鬧佢地 仲報串比佢地miss聽 ..做得好 !!!
之後就食 馬豆糕....
then 8點就開始做野了 ...
一路做到十二點幾..
中間同佢地落一落左去囉~
不過今晚我可以話係冇做過野囉....
之後十二點8倒就訓lu~.. 又係同lolo 訓..

25/2
=============================
今日又係一樣咁起身...一樣咁食早餐..
不過有 菜肉飽 << 最憎...好難食..
之後就執埋d野 去可觀果邊了 ...
又做lab ..then 做present d野
今日我終於有d 貢獻喇
我做左d power point ...
lunch 果時..
有2個”o令妹” 黎同我地say sorry..
佢地miss 係度.. 佢地喊晒咁..
不過我唔會可憐佢地的... 佢地尋晚實在太可惡了..
then 我地過返去可觀..不過落雨...
好彩有便利雨衣..
我同lolo ..好白痴地... 行錯路..
爆笑 .....T︿T
之後等present 埋 4:45 走得...
咁岩有 小巴搭去mtr ...正 !
then 同sze,肥豬,魚,raymond 搭小巴返紅磡土瓜灣
6點終於回家了 !!!!!
then食左d dinner ...
night 無無聊聊咁就過左lu~