2005-01-05 16:54:03++° 爛彤 ×╳*

EXAM!!2

今日係exam o既第二日....*
考中文卷二,即係作文... 仲有epa....
作文都好簡單ge.... 我揀o個個係"以「我真感激你!」為結句"o個個....
作到我喊ar.... > <
唔知呢.... 可能我對lee個題目好敏感la.....
作到百零字島,就開始喊....
一路喊,一路作....
大約五百幾字島先停島....
好辛苦ar.....
唔知有無嚇親個監考老師呢??.. kaka... >v <~*

跟住,break 喇~~
同ar琳同lamlam傾計la...
傾傾o下,ar琳去o左溫書....乖女~~*
我同lamlam就去o左周圍行....
好好傾~~!

break完之後,
番番去課室......
考epa....> <
時事題好搞笑哇!!
佢問有關叱吒o既男歌手金獎係邊個bow....
wakaka.... 好彩我有睇o者~~*