2004-12-12 16:49:07++° 爛彤 ×╳*

好好玩喔...... > v <

講番琴日~~
星期六.... sure番scout la~
好好玩喔~~~
嘉嘉、衡爺、肥毓同輝都有番.. 齊人!! ^^

不過琴日籃球場無開;
售票處同停車場o個邊又無地方.....
所以琴日o既團呼同升旗方式係有史以來最"特別"....
健健一路"升旗",我地就一路笑到抽根.....
算la.... tiger樣衰jei....
最緊要下次集會唔洗咁升旗就得喇.....
panther下次值日ma....
我唔容許我會有一次好似琴日所謂o既"升旗" o既經歷 ga...

跟住就分組la~
我sure係羅sir o個組la...
我地玩即興~~
即興去煮o野食~~ 呵呵....
好好玩....
我、欣樂、衡爺同肥毓就標出去買材料~~
其他人就留o係中心搵工具....
我地今次要用火水爐同gas爐去煮...
羅sir話d火腿、腸仔唔可以係切條/粒,要有花款o既...
好彩我地都唔stupid...
我地仲整o左好多o野tim ar...奄列la、粟米忌廉湯la......

奄列就分o左幾個人負責....
keekee... 舉手表決之後,我o個個整得最令令~~~
我要多謝媽咪、daddy、我o既好朋友.......
kaka.... 傻o左了...一v一"

之後就要去開會....
係有關十二月新界東大露營d o野....
開o左成粒幾鐘....
不過我地幾個淨係掛住食o野、傾計、玩電話.....
完全無理過佢地..... >v<""

跟住去學琴.....
9點幾先番到屋企.....

沖完涼之後,同媽媽一齊睇碟── "恐怖熱線之大頭怪嬰"....
都唔恐怖o既.... 好失望..... > <"


係ar... 我星期五唔記得講ar....
放學之後,要去art room幫miss tang 點2c d功課.....
好彩有周wing幫手ja.....
如果唔係,一定要攪到6點幾都唔掂ar.....
周wing.... thx a lot lot lot lot lot.......
錫晒你..... >3333<~**