2007-09-28 23:44:12小Tu Tu

二零零七年九月十六日 星期日 ~Emily 大喜日子~

終於等到好姊妹~Emily大喜日子啦...
今天好開心可以做到她的陪嫁好姊妹, 真的有點緊張呢..
一早六點就起身, 我地就去到她的家準備接新娘,
初初兄弟們真的有點不合作, 後來幸好也能順利接到新娘..
最令我感動一刻是她爸爸將女兒交比新郎時, 叫他要好好照顧女兒,
真的好感動呢..好想哭的feel..(真不知半年後的我會點呢, 希望不好哭啦!)
之後, 我們就去了註冊處, 估唔到結婚議式真的好快啦..一張結婚證書,
用十幾分鐘時間, 就己訂終生啦..
希望我好姊妹~EMILY~真可以找到終生的幸福啦..
之後, 又來到婚宴啦..
有個節目是叫98位賓客每人拿住支紅色ROSE花, 再送給EMILY, 再送上一句祝福說話..
這個環節, 我都好喜愛, 好正, 好甜蜜
那些賓客每人可以親近下新娘, 送上祝福, 還有, 最後的一支ROSE是由她老公送上給她, 一路行, 一路講出感謝她和他一起生活, 實在太正啦!
太完美了..
今晚我都好開心啦~
因為見到好多我都識的朋友, 舊同事, 以前的經理等等,
可以一齊聯繫感情, 真的令我好開心, 等我可以有次的心理準備,
遲些到我時, 希望我不會咁手忙腳亂啦..

最後, 我想再
祝福 EMILY 有個幸福快樂的新生活, 好個好老公鍚鍚~~
快D生番個可愛BB, 咁就更完美啦!