2007-09-09 01:25:18小Tu Tu

二零零七年九月八日 晴天炎熱

今日一早起來, 就約咗卜卜去醫肚...
我哋諗咗好耐, 又行咗一陣都唔知食咩好, 唯有去食近尖沙咀美麗華廣場那間~麻布茶房~
點知真係慘呀~ 我哋坐咗好耐, 都無人比杯茶我哋,
那些人跟本唔知自己做緊d咩, 只係識得行來行去, 佢哋好似扮到自己好忙咁..
我哋同咗分別幾個侍應講想要抔茶, 點知要叫到第五個才識比到我哋,
你話有幾差呢...唉...今時今日仲有咁的服務態度點得, 其實正常來講一入店,一坐底就己經要送上一杯茶啦!
所以這間店..真係簡直過份..我諗我哋都唔會再去啦..
之後, 仲無奈是卜卜叫咗一個飯, 點知又來錯咗..
然後我叫咗個拉麵, 又煮得太耐...勁難食...
唉..真唔想再講啦..朋友仔~你哋最好唔好去食啦..

後來, 我哋去浸會大學揾我個老朋友~Winnie~
因為今日是她的畢業典禮呀!
Miss Law~ 真的替她開心呢
其實我見到她時, 我個心都好感動, 有點想哭呢..
因為可能識咗她己經好耐,
而且, 可能自己又不是大學畢業生啦..
見到佢家人都咁開心..真的令人感動..
她的爸爸,媽媽真的好有褔氣, 所有子女都學有所成~
哈哈! 而我現在唯有寄望我將來的子女能考上大學,
有咁多人祝賀, 真的不錯呢~ 嘻嘻~^__^
最後, 我希望Winnie~你可以成為一位好好好的老師!
將來的小朋友健康成長由你培育啦...
其實教育這條路可能都好辛苦架~
但我身為朋友一定會支持你~
所以有咩事都可以同我傾同我講啦..yeah~~