2007-06-23 22:55:06小Tu Tu

二零零七年六月十四日 晴天炎熱

二零零七年六月十四日 晴天炎熱

今天是我的舊同事為我慶祝生日, 我們去了又一城~意大利餐廳~
實在令我十分開心同感動!
原本我一心以為今晚有些人不會出現,
我估計太約五,六個朋友出席左右啦!
誰不知個個也有出席, 加埋我有成9個人呀..
還有, 原本訂位有點問題, 要我們坐門口位和原本要計時間去到8:30pm,
最後, 經理也轉了我們的位和不計時限!

這間~意大利餐廳的食物, 我十分喜愛!
而我今天也食了好多嘢...好飽..好飽..
因為今晚咁多人, 可以試很多不同的食物~
如這間的意大利飯, 見佢個樣濕濕地, 原來都好好味架,
那些意大利cakes我也好欣賞呢,
意大利粉當然也好好味啦..
仲有好多都好好食...
但我認為提意大家最好不好叫沙拉, 因為比較貴同普通..同麻麻地

我本人就好滿意這裡的食物,
唯一, 最不滿意是門口的女接待員, 那些態度非常差,
明明我們一星期前己訂了位, 後來想加人數,
誰不知她們竟然話無我的訂桌的資料, 明明要她們missing order,
仲要同我們說因為full booking, 所以要我們坐門口那二張桌,
你話如果是你, 你會否勁討厭, 一心諗住去這間食飯,
誰不知會發生這樣的事情!
當然是我們非常不滿意, 後來, 那裡的經理見咁, 就轉了我的桌子啦!
唉!!!所以朋友們如果你去這間餐廳時訂桌時也要小心D同confirm清楚多次啦!

不過算了吧~
幸好我們最後也有一個難忘的晚上
十分開心, 十分回味!!!
尤其是大家為我唱生日歌, 我真的好開心同感動呢!
感謝你們, 感謝神~~~

還有, 今晚我朋友仔~Emily宣佈九月要了結婚啦~
(穿黃色衣服那位靚女)
真的非常替她開心啦~~~
而我也是姐妹之一呀~ 不知點解心情有點緊張呢..
嘻嘻~~