2007-06-02 17:29:17小Tu Tu

二零零七年六月二日~晴~非常炎熱

睇番之前的日記, 原來我己經有好幾個月沒有寫新文章,
又到咗六月~我的生日月, 如果前幾年的話, 可能都會期待著,
但現在我反而希望時間過得慢d...
現在時間真的過得好快, 再過多幾個月, 我就要結婚啦, 組織自己的家~
又過咗人生另一階段啦~

今天天氣真的非常炎熱, 所以我整天也留在家中不想出去~
雖然有點點無聊, 但也感到是頗享受!
前個幾個月, 真的令我好忙呢!
剛剛去完旅行, 雖然真的好開心~
可惜令到我的生意勁差,
又要追番之前的生意, 又要狂OT,
而且之前跟開那個progam勁難,
唉~真的勁無奈同辛苦呀~
又好怕不知幾時會比人炒,
因為之前有d同事, 因為做錯好少事就無端端比人炒咗啦~
唉~真替他們無奈呢!
還有, 好多同事可能多多少少都因為這個原因, 太擔心自己會被炒,
所以就唯有離職先~
突然間公司好似少咗好多人, 回想起我之前曾做那間公司都無咁過份,
就算做錯也會比時間比人改過,
可惜這間公司真的有點過份, 不會體量做錯少少事.
其實每人都會有做錯的時候,
所以, 我現在返工都一般喳~
好快又到暑假啦, 這個時候我都不想被人炒呀! 因為真的勁難揾工,
怪自己讀書又不叻, 又無錢...唯有默默接受事實.
幸好昨天得知, 我轉了個新progam, 希望對我有幫助啦,
今個月真的要好好努力工作~
最後, 也感謝神有聽我的禱告, 得知我最近太擔心工作了
所以使我轉下其他program~
但願我可以繼續工作下去啦