2007-03-07 23:14:22小Tu Tu

二零零七年三月七日 星期三

二零零七年三月七日 星期三

今天是我返這份工咁耐以來最不開心的一日!

因為有位um要調了去另一部門, 所以我公司也因這個原因再調同事的坐位,
從明天開始我己經不再是他那team, 但我不開心其實都不是因為他拋棄了我,
而是感到很不公平的對待, 他好多名”愛將”都可以一一留底,
唉! 可能我同他又唔夠熟啦, 又無咩同他傾談啦,
d selling又唔夠好啦, 個人又不夠nice, 個樣又唔夠靚, 所以要放棄我!
雖然調了另外一team, 但好多好的同事都分散曬,
雖然同一部門工作, 但就各散東西了
真的有些不開心呢...>___<

還有, 我將會坐的新位會比好多”高人”望住, 絕對無得懶惰,
無得”釣魚”. 最慘, 連聽手提都不得呀! 簡直慘慘...

其實我做了這份工都只有四個月啦! 剛剛開始習慣這team的同事,
個個都好nice呀! 都不明白點解咁快又要調位.
但現在又要我重新適應新team的同事, 真感到有點不安呢!

真不知神點解會安排這樣呢???

我諗: 可能神不想我再入這team啦,
原本以為他幾好人,
可惜由這件事感到他真的好偏心,
竟然可以咁”假”, 在公佈結果時話比我哋知今次是”抽籤的安排”,
你話你點會相信到, 差不多同佢食飯的”愛將”, 現在都是佢team啦!
簡直無可能啦! 佢就開心得過啦!!!

唉! 不過我都算啦, 人哋都不留我, 我都無謂留戀咁多!!!

現在, 我唯有去適應新team, 我要更加努力!!!^__^

哈哈,
希望有個好的新開始....
還有...她會比他更好啦...

願神的祝福常在我心