2005-01-01 19:56:26

菠蘿油一年~

28/12果日,JSSS QD 聚...今次有winson,tiffany,伯爵,bill bill,heidi,同埋我~今次ge節目又係打邊爐~oh!~又打~今次o係我hall打~~但因為係第一次o係我房入面煮野食,所以要對付個煙霧器~分別由伯爵,winson同埋billbill,仲有我2本大書,pen b ge床同埋櫈,仲有保鮮紙黎完成呢一次ge任務~場面...umm...好搞笑..好彩phen b果陣未返呢~正當我地岩岩開始打ge時候,phen b竟然返左黎bor!嘩...真係好彩冇俾佢睇到當時ge情形~haha~咁我地就叫埋佢一齊打啦...打左好耐,heidi仲未到,又話5點黎join我地,最終....8點幾先返到...打俾佢又搵佢唔到,以為佢又luck底...佢都luck左好多次ka la~haha~嘩,其實打完一round我已經好飽~第一round完左,phen b落左去佢個friend度打第2round~haha~我地未食第2round之前,bill bill同埋winson都幫我睇我串聖誕燈~oh~certified!死左~冇得救~wuwuwuwu~~~等到heidi黎,打埋d野食,hea左一陣,就散lu~但散之前,知道winson有女朋友了~真係鄧佢開心~其實果日本來打得好開心,但係因為伯爵ge關係,又打得唔係幾開心,因為我果晚諗住佢會陪我耐d,點知,佢打打下邊爐話打完打即刻走,去接佢個friend去佢宿果邊玩啦~唉~太差了~

30/12果日,本身約左去阿paul屋企玩,點知出到黎時,得alex,paul,彤& me!~4條友,跟住就即刻改變主意去ceo唱k~哈~唱左一陣,莎& sonie都黎左啦,一齊唱,唱完之後,又決定去paul屋企食飯~haha~叫佢工人煮野俾我地食~好耐冇一齊食飯啦~阿sam都有黎join我地,只係差emily ja...食完飯之後,o係度傾返聖家d野~好開心,有d掛住d先生...之後發現佢地lay左o係paul間房有講有笑,我又入左去8,原來阿sam有男朋友啦~真開心,跆拳道黑帶~勁~因為呢條黑帶,我地笑左好耐~haha~~好開心呀呢日,不過就真係太凍啦,走果陣凍到顛左~我都冇帶衫返cu...唉~~著得果2件...都唔知點過~~

31/12,即係琴日,一心諗住去交份財政報告俾輔導處,點知衰左..12點落去時,眾志2樓仲開住,我特登入去睇睇佢收幾點..係1點...跟住我就去print份野啦,點知print唔到,返宿再搞過之後,print左,就返返去眾志,果陣係12點35分...點知,度門鎖左一.一|||激死我,道道門都鎖左,入唔到佢~呀....打電話去輔導處冇人聽,佢d燈又熄晒~oh~~搵人幫我又幫唔到,最終我放棄了...唯有晏d再打去解釋啦~之後去左等72號巴士出深水埗啦,個絛良司機,不顧而去,趁我睇緊個巴士牌ge時候飛站!!搞到我等左4-5個字!!係咁俾風吹~搞到我鼻都luck埋啦差d~出到去,去左食壽司~食完行左一陣,睇下有冇d大褸買下...點知太貴了,買唔落手,最後出左旺角,行左一陣,o係balano買左件cheapcheap羽絨,好過冇~暖晒~~~之後去左新世紀ge wellcome買左水餃,湯圓返伯爵宿煮,仲煮埋罐頭湯,之後一齊睇菠蘿油王子,渡過左2004年~一路睇,一路聽到d風fufu聲咁,冇後悔冇出到去countdown~真係太凍了~~