2004-12-25 15:14:30

平安夜~

琴晚平安夜,同伯爵出左去~我地o係spaghetti house食晚飯~oh!好貴呀!300幾蚊~真係唔抵食,不過食到好飽~我同佢講,下次唔可能食咁貴,不如囉果300幾蚊去買野自己煮仲好~hehe^^一路食,一路拆禮物~我送左一支阿輝鎚仔按摩捧,蠟燭台仔,同埋kiki電話繩俾佢~hehe^^佢就送左nightmare before christmas扭蛋同埋苦榮小苦妹ge訴苦娃娃俾我呀,好耐冇見佢地啦,好鐘意~hehe^^食完野搭地鐵去中環睇大樹,d人多到short左~想影張相都難過人,我地一齊許左兩個願,好開心,行左一陣迫完一輪,我地坐船去尖沙咀再迫過~唉,又係勁多人...行左星光大道再行去尖東,星光大道成條都有好多星星呀~~好靚!之後太累ge關係o係彌敦道馬路中間坐低左~坐左一陣,就一齊搭地鐵走lu~
如果平安夜d人少d,靜d ge話,會好好多~不過今年都過得好開心~