2004-12-24 01:33:52

隔離~

今日,行左成日,都搵唔到買d咩禮物俾伯爵~好苦惱~宜家隻腳好累好累~~頭都爆埋,佢又冇d咩特別鐘意喎~唉~又唔想買d無聊野~點算好,但聽日要送了...點好呢~~好似好衰咁,但我都好老實咁同佢講左我冇好好準備聖誕禮物~唉,睇下點啦~
行完之後,就去左十年難得一次ge細o組聚~得我,琪子,iris,dette,carol媽同埋xo爸,6個人去左打邊爐,差d又餓死啦~多人到癲,好似今日就係聖誕節咁~yyyyy???XO爸俾我地迫食雞"子"<--都唔知係咪咁寫~~~好搞笑~一咬左一啖就lur左出黎了~笑死左~不過最慘ge就係我,唉,因為琪子,dette,iris都係同是天涯鄰落人,佢地都冇晒bb了~我句句都俾佢地3個疾住晒,好慘,講少少野都俾佢地話~>.<~都唔關我事ge...唔開心...:( 俾人隔離左咁,好無辜(一講無辜,佢地就話佢地仲無辜~)...唉.....都唔知點解會咁~