2004-12-23 02:49:07

就黎聖誕~

琴晚伯爵送花俾我~點解?因為佢整嬲我,我又扭計仔,咁佢就送左我最鐘意ge幸運球俾我啦~係粉紅同粉綠色ka~好開心~之後同佢屋企人一齊食晚飯~又見家長啦~:p
之後去左伯爵度玩,睇小丸子,到今朝先返宿,返宿煮左蘿蔔go食,仲丁左燒賣~同伯爵一齊食~之後一齊整蛋糕,激死人,一焗ge時候竟然滿到漏晒出黎,搞到好核突,好彩都食得下~之後整左一底囉返屋企俾king bb佢地食~今晚去左組聚,食巴西燒烤,嘩,餓到死左~點知去到一隻碟都冇,望住人地食野我地又冇得食~真係差~食之前我同4個仔女去左海運果邊睇野~好靚,都影左幾張相~:p...食到飽晒vice先黎,真係太差了~以為要幫佢俾埋佢果份tim呀!!死仔包~臨上車前,vice提左我一樣野~我唔記得左同佢lin骨~sorry ahhh~~~下次double上啦~~~我應承過ge唔記得左~~oh~~

聽日去bbq呀,希望唔好食咁飽啦~~