2008-11-28 01:42:01

丹尼丹尼


danny’s song梅花車上的歌
從小我跟哥在後座邊打架邊聽的歌
這歌詞的涵義

我想簡單又浪漫很適合這歌的形容
danny這小子真是讓人有安全感的男人阿!


People smile and tell me I’m a lucky one
And we’ve just begun
Think I’m gonna have a son
He will be like he and me
As free as a dove come singing and love
Sun is gonna shine above

Even though we ain’t got money
I’m so in love with you honey
Everything will bring a chain of love.
In the morning when I rise
You bring a tear of joy to my eyes
And tell me everything’s gonna be alright

Love a guy who holds the world in a paper cup
Drink it up, love her and he’ll bring you love
And if you find he helps your mind
Buddy, take him home
Yeah, don’t you leave him alone
Try to earn what lovers own



人們笑著告訴我 我很幸運
我們才剛開始而已
我想我快有個兒子了
這個孩子會長得像他也像我
像鴿子一樣自由的歌唱和戀愛
陽光會在天空照耀著

雖然我們沒有錢
我是這麼的愛你
每件事都將是愛的鎖鍊
當我在清晨起床
你使我留下喜悅的淚水
並且告訴我一切都平安順利

愛上一個將全世界握在紙杯中的男人
喝了吧!他會為你帶來愛
若你發現他有助於你的心靈
夥伴,帶他回家
別丟下他一人
試著贏得戀人所應有的