2006-10-24 02:28:02TakTai

旁觀者角色


對於旁觀者呢個角色
我真係好擅長飾演


但係有時我真係好唔鍾意做旁觀者
因為呢個角色既工作係
"只能旁觀, 不能插手"
正所謂旁觀者清
有好多野都比主角睇得更透徹
有時仲會察覺到一d唔應該察覺既野
例如:主角既情緒變化, 真正感覺..
所以透過觀察
我可以基本了解大部分人既性格

可惜..就算發現到咩問題
旁觀者亦唔能夠..應該係冇能力去處理
只可以默默係旁邊繼續觀察..繼續為主角擔心
努力咁侈望自己觀察出錯



小小後記:
當我做o左主角果時
我既觀察力完全跌為零
所以..對於我最想了解既自己&你
我依然好似一無所知
好想對呢兩個人加深認識
但係有咩方法??

上一篇:理性

下一篇:無聊ing..

三文魚 2006-10-24 14:57:48

其實呢....做主角的話, 都會有清楚的時候, 只係睇自己點睇lor~~想唔想, 同要唔要俾自己知係一線之差...well...你真係可以做得好好, 係你做旁觀者的時候, 其實呢,給予過的支持, 已經好足夠啦~~ 多謝你~~