2006-09-27 04:37:16TakTai

情緒失控



星期一霖霖又o黎o左我屋企住
結果賠上我既一支新買唇蜜
另外我個袋..白色miffy公仔..床單..電視等等
大部份間房既野都遭到毒手
上面充滿住唇蜜既粉紅色
見到佢既傑作
真係欲哭無淚..又唔可以鬧佢
仲要俾人鬧番轉頭
話我自己唔小心 d野唔收好..唉..
果一刻真係好想發脾氣
最後俾我忍住o左..冇係屋企人面前爆發

之後online本來想同你訴苦
點知你剩係識關心霖霖有冇俾我蝦
一d都冇問過我點..
真係好想喊
完全唔想理你
就係咁你就做o左我既脾氣發洩對象..

我明明知道你果日第一日上新課程
我知道我應該要問下你上成點?
我知道我唔應該成日發脾氣...
好多野我都知道o家
但係偏偏就做唔到..
我根本仲好唔成熟
睇o黎我都要努力長大
努力做一個合格既gf..



對唔住呀..我又對你發脾氣..

上一篇:遙遠距離?

下一篇:唉...