2009-02-19 20:52:08傻囡

觸不到既你

觸唔到既將來,觸唔到既感覺,觸唔到既你,觸唔到既愛..... 點解我仍然繼續沉迷係哩個迷失既空間入面??觸唔到卻是令人最牽掛......
開心既曰子,過得好快,捉唔緊,𣊬間即逝,感覺好唔真實,轉眼間既快樂,過去了,回頭望,原來已經太模糊太朦朧,觸唔到既快樂,原來令人好回味,唔想失去......
傷心既歲月,感覺好漫長,問自己,哩D叫愛嗎?感覺好唔真實,揮之不去既失落,逃唔開,唔再唸,不過已經狠狠咁插咗入心,觸唔到既愛,原來令人咁沉迷,痛入心.....
開心同傷心,都係因為我唸得太多??原來開心只係我感動咗我自己,卻從來感動唔到你.... 原來傷心,只係我自編自導自演既獨腳戲,咁我仲有必要因為你而喊嗎??

留俾我既快樂,唔足夠我回味一世;但俾我既傷痛,要我一生忘不了。