2009-02-11 21:19:22傻囡

底線

每個人心目中對愛人其實都會有一條底線,有冇唸過哩條係一條點樣既底線?
身邊既朋友成日都唔理解我點解仍然心愛著哩一個佢,成日都會唔明白我點解仍然苦等著哩一個佢,質問我點解仍然忘記唔到佢...... 我既底線究竟係咩?愛一個人既底線究竟係咩?話我好傻係個大傻瓜~
我知道佢地每一個都係愛我𡃶我緊張我,唔想俾人傷害我,我知道,我真係知道,我深深感受到你地對我既每一份關愛...... 朋友們,知道嘛?我既心痛唔會比你地少,點解哩個佢感受唔到?連一個朋友都可以咁樣關愛我,點解佢可以咁樣狠心對我?點解?我真係咁錯?錯到佢要咁對我?點解呀??
對唔住......我知道我令你地好失望,太失望喇...... 不過,因為我知道我既底線係...我仍然好愛佢~
對唔住....熊媽媽仍好愛熊爸爸!