2009-02-10 00:39:46傻囡

順其自然

要愛得順其自然..... 我真係已經睇透咩嘢係愛嗎??定係我已經冇力氣去愛??

因為我經歷太多?因為你等得太耐? 定係......因為我地都傷得太深太深??事在人為....?
無錯,何必強,真係何必強呢??聽講過哩句說話嗎?當愛情要嚟既時候,擋都擋唔住;當愛情要走了,阻止都阻上唔到。面對愛情,根本冇咩事在人為......
人的確會攰會改變會長大,愛一個人應該係一件好舒服好自然既事,因為只有自然既戀之風景..... 先會令人回味忘不了。 
有啲回憶唔係我想去唸想去記起..... 哩刻可以清楚記起我地經歷過... 點樣開始,一啲好細微既嘢都出晒嚟! 哩個殘酷既事實...係大家預料之內。一開始已明白唔易行有幾崎嶇,所以更珍惜我地相處既每一日,到最後留俾大家既要係一個美好開開心心回憶~ 手機裡面一個又一個留俾我既回憶...每隻字每封信每張咭每.... 睇一次心就痛一次喊一次~ 只記得回憶裡面開心快樂既畫面比唔開心既多,寧願最後你留俾我既係我有幾咁憎你恨你討厭你幾咁傷、痛.... 而去忘記你。

2008年2月10日 哩日係我最最最最......唔開心最唔想接受既一日。點解會搞成咁???最後一次晚餐,係某商場我地食緊KFC...究竟我講過啲咩?會令你要下哩個決定???令你咁惆悵???記得我答應過你...一年喇,心入面都只係有你一個。 哩次我唸係好認真亦係最後既一次,你決心選擇放棄唔好再回頭喇(或者你根本冇唸過係我咁唔知羞)就等我一直痛、傷透落去,心如刀割,終有一日,我會痊癒! 

最唔想聽又最怕聽那兩個字... 多謝你冇同我講過。