2005-12-14 15:45:28天使小姐

I Finally Found Someone–Barbara Streisand&Bryan Adams

I finally found someone, that knocks me off my feet
I finally found the one, that makes me feel complete
We started over coffee, we started out as friends
It’s funny how from simple things, the best things begin

This time it’s different, dah dah dah dah
It’s all because of you, dah dah dah dah
It’s better than it’s ever been’Cause we can talk it through
Oohh, my favorite line was "Can I call you sometime?
It’s all you had to say to take my breath away

This is it, oh, I finally found someone
Someone to share my life
I finally found the one, to be with every night’Cause whatever I do, it’s just got to be you
My life has just begun
I finally found someone, ooh, someone
I finally found someone, oooh

Did I keep you waiting, I didn’t mind
I apologize, baby, that’s fine
I would wait forever just to know you were mine
And I love your hair, sure it looks fine
I love what you wear, isn’t it the time?
You’re exceptional, I can’t wait for the rest of my life

Whatever I do, it’s just got to be you
My life has just begun
I finally found someone


我終於找到某個人,讓我重新振作起來
我終於找到某個人,讓我感到完整的一個人
這件事從咖啡開始,我們從朋友當起
簡單的事物也充滿樂趣,最美好的事物開始了

此刻之所以不同
全都是因為有你
這些會比我之前發生過的還美好
是因為能跟你暢所欲言
我最愛聽到你說「我可以打電話給你嗎?」
你只需要說出這句話,我就快要無法呼吸

就是這樣,我終於找到某個人
某個與我分享生命的人
我終於找到了他,與他共度每個夜晚
因為我無論做什麼,都是為了你
我的生命才剛剛開始
我終於找到了某個人
我終於找到了某個人

我是否曾讓你等待,我不知道我在想什麼
我很抱歉!寶貝!這樣很好
我會永遠等待,只為了知道你是我的
我愛你的頭髮,看起來很好
我愛你的穿著,不正適合嗎?
你是如此特別,我的人生不能錯過你

無論我做什麼,只因為有你
我的生命才剛剛開始
我終於找到了某個人


很美的一首歌,歌詞意境與旋律都很動人....