2007-12-30 01:42:16小飛俠

我的媽.....英文簡歷

剛剛回到家當我開啟自己的MSN時
看見了舞團老師的信 我的媽.....要英文簡歷(別稿我呀)
還真是不知道該寫什麼
好再有範本可以大約的參考然而在加上自己的一些簡單介紹
希望我的英文簡歷 你看得懂
而且有用到
哈哈.............這可是我第一次寫唷
不過好在電腦有自動翻譯 要不然我還真是不知道該怎麼用
附上中英文對照 有興趣可以看一下唷

Graduated from National Institute of the Arts in Taiwan in 2001﹐In 2004 joined 30 dances the theater once to have in the performance work[Wishes your health]、[City Cinderella]、[New princess prepares]、[Red hat red clothes red dance shoes].2006 along with 30 dances the theater to participate in the dance camp thorough study as well as the performance to the American Carlo Radow[Jia Gui Lin]﹐2004 to 2005 along with commission of overseas Chinese affa to national performances and so on European Southeast Asia Australia﹐At present incumbent 30 will dance the theater dance as well as star of dance theatre teachers Jilong tomorrow‧
2001年畢業於台灣國立藝術學院
2004年加入三十舞蹈劇場參於演出作品有【祝你身體健康】、【城市灰姑娘】、【新公主準備中】、【紅衣紅帽紅舞鞋】
2006 隨三十舞蹈劇場至美國克羅拉多參於舞蹈營研習以及演出【賈桂琳】
2004至2005年隨僑務委員會至歐洲東南亞澳洲等國家演出
目前現任三十舞蹈劇場舞者以及基隆市明日之星舞蹈團老師