2004-02-06 02:00:00ta ta

謝謝你們... reli reli luv u all...

好想打埋哩篇diary先訓..
thx u all a lot~ na debate teammates..
有人聽我呻o左咁耐ar ma.. 入到u..真係有好多好多不同o既感受..

覺得"迷失"o左..
唔知自己想點..好多爭扎..好多唔滿足o既地方..好多o既decision要make...
好多自己control唔倒o既o野..好多workload..好多煩惱..

包姐話..要令自己活得開心...
但係開心對於我o來講..係點呢..
從冇細心諗過哩個問題..>.<

包姐ar~ 你係最好o既隊長!! 係真ga..
今日..我話想sharing.... 因為自己著實有d d o野想講..
你真係很用心的去聆聽..很用心尋求方法..很用心幫我o地解憂..
謝謝你..

今天大家在志文大廳的談話..令我感受很深..
謝謝各位.....

大家~~ 唔好士氣低落ar~~~^^
俾心機~應付跟住落o來o既debate..
internal... 我可能會participate得少d..
但係vs uc o既debate..
hope 我能夠盡全力o我~~ ^^

na debate = best of the best!!!