2003-03-16 11:33:54Ethan~

15/3/2003的晚上

今晚...
我同阿妹出左去市中心...
咁係因為佢要去睇音樂會~~

後來,我同佢分開左...
我就o係附近行o下~!!
o係一個平靜o既夜晚...
我諗返起好多同阿二o既o野~!!!
心不禁有D酸...
而且仲好想喊~!!!

大約9:00pm...
阿妹打俾我叫我走先...
原本我已經行緊去巴士站~!!

突然,阿妹又打俾我...
叫我返去接佢~~
之後,我地一致決定落去龍門居...
落去搵阿二。

呢D唔知係唔係緣份呢?
當我同阿妹落左車,行緊過去之際...
大家就迎面相遇~~

之後,我地去左打波...
大家都玩得好投入,好開心。
後來,我地又過左去公園玩...
都幾開心嫁。

我好耐都冇見過阿二笑得咁開懷,咁燦爛喇~!!
可能o係同佢屋企有關啦~~
佢屋企人成日都逼佢,俾壓力佢,鬧佢...
令佢對呢個屋企不禁失去去份安全感...
對住屋企人產生出一種愁恨,埋怨,恐懼...

但佢對住我地可以玩得開心,笑得開懷..
咁係因為佢對住我地唔會有以上o既感覺~!!

每次,當我望住佢...
總覺得佢心入面有好多o既唔開心~!!

我真係好希望佢可以開心咁過每一日呀~!!