2003-03-03 21:04:20Ethan~

珍惜~!!!

隨著3.14 o既來臨越黎越近...我o係邱記o既日子已經所餘無多喇~!!
亦因為咁我就越黎越唔捨得...
唯一有o既...就只係無奈>_<
今個星期...我決定教阿二,阿五兩課中文課文...
咁係因為呢兩課內裡包含住一D特別意義~!!!
而最後亦教左阿二,阿五o既兩組詞語...其中一個就係「珍惜」!!!
呢個詞語o係較早前我已經教左阿妹...而佢亦對我所教佢o既o野有所感觸~!!
究竟人係咪真係要失去過先識得咩係「珍惜」?!唔通真係要冇左先識得後悔?!
我唔希望阿二,阿五係咁呀~!!!所以我決定教佢地「珍惜」!!!
珍惜過去擁有過,宜家擁有緊,將來會擁有o既所有人、事、物~!!!
佢地o既出現,無論係好係壞都一定有佢o既原因~!!
而另一個詞語就係『唔好忘本』...呢個詞語背後有咩意思...
就要靠佢地自己去領悟喇~!!
不過...個個都話我所教o既o野阿二係一定絕對明白,阿五就未必明得晒...
但要選擇咩野結果就要睇佢地自己一切o既造化喇~!!!!