2024-08-18 09:45:44Ethan~

17/8/2024


只係事隔左一個星期咋,我同結怡今日又要出去尖沙咀睇多啦A夢呀。。。
事因今次呢個係收費展區啦,而之前亦都需要去網上面搶到入場劵買先得~!!

今日天氣真係好麻麻呀,不過慶幸我地去睇展覽o既時候就冇落雨囉。。。
時間唔算太耐就已經睇晒成個室內展覽,及後就去睇室內另一個展覽區啦~!!
當然去得呢d場合就一定唔少得會不停影相,始終呢個都叫做一個盛事呀~!!

睇完左展覽之後就返去美麗華商場拎車,事因早前我訂左一部車需要去拎返~!!
及後就一齊去左做一個好簡單o既按摩囉,不過呢次就真係非常之唔抵喇~!?
我地都係覺得上次旺角o個種比較化算同適合,所以今次同類方向唔會再考慮~!?

完左所有事情之後就返去新港中心啦,事因結怡話要去間餐廳拎返張會員卡呀~!!
而我地今日去到之際呢度又玩緊招募會員,即時填左簡單資料後就即時做到會員~!!
最後我地就去左食埋個晚飯先,今次我地決定揀去食一個以簡單為主o既燒肉餐廳~!!

就住下個月日本旅行方面安排,今日都有再o係行程中間夾過下d野同計劃啦。。。
基本上要安排o既野都已經搞得七七八八,仲有少部份細節會再傾好就真係正式起行~!!