2024-07-27 11:12:53Ethan~

26/7/2024

今耽收工之後又出左去屯中食飯,事因今晚都係我o既生日飯呀。。。
阿沈專登山長水遠由將軍澳走入o黎,盲係因為我地只夾到今晚一聚~!!

而且佢早前原來就辭左工,所以又可以開始正式放個長假先啦。。。
於是佢就提議佢早d入o黎屯中搵餐廳,到我收工之後就出去會合佢~!!
當然我地都唔希望要等好耐位,而是次佢仲準備左親手整o既蛋糕俾我~!!
 
我今日都已經唔留後早返d走喇,完左醫院o既工作就即刻離開啦~!!
加上我本身要去U記拎野,不過我見佢到左屯中就叫佢幫我拎左先嚕~?!
 
生日飯局都已經第N年啦,而且呢一個亦都成為左好朋友之間一個約定~!?
而阿Ming預計明年初就會回港啦,所以我同阿沈都諗緊到時不如再一齊出去~?!

至於阿沈辭左工之後一直都想轉行啦,所以佢今次都有講到話想搵下唔同行頭~?!
而旅行計劃方面佢就表示暫停左喇,因為始終都要爭取時間搵返份新工先喎~?!

關於其他工作同埋生活事宜,我地每次會面都會一齊去傾下同交流下意見啦~?!
希望下年度我地可以再有機會一齊去玩過,畢竟上次港珠澳之旅感覺都幾唔錯~!!