2024-07-21 09:27:53Ethan~

20/7/2024


一班青山舊戰友都去左唔同地方做事,今晚終於都可以圍埋一齊聚下啦。。。
雖然仲有好多以前一齊合作得開心o既人唔o係到,不過我地都呢個組合都好好~!!

事因我地幾個以前都好傾得埋,而且大家都係d好好夾好脾氣o既拍擋啦。。。
上次都已經係好多年前一齊出去晚飯,而今時今日都有人做埋小朋友媽咪添嚕~!?

我地大家一齊都係講下近況為主啦,咁當年好多趣事同回憶都有一一講下啦~!!
其實可以咁樣圍埋o既舊同事真心好少囉,而且而家d新人就更加唔可能添啦~!?
我地大家都認同而家合作o既人同以前好唔同,所以唔會可以好似蕭人咁做到朋友~!?

今次去左Michelle天水圍新屋到打邊爐,而Tina就比我早左到所以就上左去先~!!
及後我到左之後就上左去同佢傾左一陣計,之後Toby姐姐亦都到步同我地會合嚕~!!
雖然Michelle老公同我地甚少見面,不過佢都叫做同我地一樣都係出自青山呀~!!
所以我地圍埋都可以有唔少話題可以一齊講,加上大家都有同小朋友互動一下嚕~?!

今次聚埋亦都為左大家生日而聚頭啦,雖然叫做用一個簡單形式去慶祝呀。。。
不過我地咁樣夾埋最緊要都係開心,而且大家都仲係有唔少話題可以一齊分享囉~!!