2024-05-26 19:59:49Ethan~

26/5/2024


早前去完旅行返o黎就要還返個篋俾阿沈,所以約好左今日出去見面啦~!!
而且我都有買左d手信打算送俾佢嘛,咁咪趁今次見面可以順帶俾埋佢嚕~!!

我地都係約返出去尖沙咀到見面啦,事因拖住個篋要交收返都係要方便d好~!!
今次約左大約1:30pm左右出到去會合,首先我地就梗係去搵左野食先啦~!!

之後就決定簡單d去食拉麵算喇,加上佢近日先至剛剛病好冇耐就更要小心~?!
我地見面除左交收返d野之外,就梗係會講下最近生活同埋工作上各種問題啦~!!
事因佢早前一直都好希望可以轉行成功,但係至今都仲要考慮埋金錢問題啦~!?

畢竟佢做返之前o個行就更係會搵返多d啦,但係想真係轉行其實都唔係咁容易呀~?!
至於我地下個月就會一齊去澳門同珠海玩喇,所以是次見面都有講下個衫步計劃~!!
成班朋友難得可以一齊出去玩下其實都唔係易事嚕,希望可以一切順利同埋開心啦~!!

而我早前去日本旅行一事o既經歷,今次都有一同分享下同埋講下之後d旅行計劃啦~?!
制後時間都仍然係想去日本為主喇,不過就希望可以去下唔同o既地方試唔同o既野~!!