2024-05-26 10:31:37Ethan~

25/5/2024


今日早上我又要陪媽咪去覆診,阿仔自己本身都要返去開工啦。。。
所以我地就夾左中午時間返去洪水橋會合,是因今日係我地見面時間~!!

首先我地就去M記到食左個午餐先,咁就梗係輕鬆完左佢就了事啦~!!
之後就佢屋企到休息一陣兼俾佢換下衫,而我又同孫仔見一陣玩一陣~!!
而是次見面本身就傾下近日生活事宜,同埋又講到我早前旅行o既事啦~!!

同時好快就到孫仔生日啦,不過因為君怡家人過左身所以會低調低處理~!?
因為阿仔話到時我地一齊去食餐飯就算,同埋佢都問及我生日想點樣安排啦~?!
畢竟孫仔生日之後就緊接到我出場啦,而阿仔就問我想唔想去澳門過呀~?!

早前談及到話Joey會去澳門開演唱會,阿仔就話俾錢我過去睇show啦。。。
不過我始終都係希望佢香港開先一齊去睇,而且是次個價值似乎唔係咁抵~?!
同時我地都計劃緊2025年或者會一齊去旅行,當然目的地都會係日本啦~?!

至於中段都完埋之後,阿仔就先陪我去左荃灣到拎返架車兼食晚飯呀。。。
事因我地陣間會去尖沙咀睇多啦A夢無人機匯演,講真呢次都真係好正啦~!!
其實自從阿仔身體出左問題之後,我都暫時冇再安排唔同活動一齊出外喇~!?

不過今次係佢主動提出一齊去,而且天氣都好好完全俾成件事順利完成。。。
繼我地好多年前一齊出去倒數之後,今次都係我地物一次再咁熱血出去迫嚕~!!
第一次一齊睇現場睇無人機匯演,呢一個經歷亦都成為左我地好重要o既回憶~!!

及後我地落去佐敦食埋個糖水先再去搭車,事因匯演散場後仲係好多人嘛。。。
所以我地都唔想急住走同人一齊去迫,而回程阿仔就同我提及有生意想搞啦~?!
現階段我地都希望可以搵到人手一齊合作,不過之後先知道會否落實兼成事呀~?!