2023-11-19 19:12:04Ethan~

19/11/2023


今日下午抽左少少時間入左去天水圍,主要係因為有免費電影飛睇戲~!!
事因早前結怡就話想睇『數碼暴龍』兼搵到蛋,於是佢就叫埋我一齊去嚕~!!

由於屋企人有事關係而唔可以太自由身,所以我地只係抽少三個鐘左右出去~!?
都真係已經好耐好耐大入過去天水圍,重遊蕭地又的確係有另一番感覺呀~!!

以前讀書年代就經常都會入下去,但近十年時間都應該冇再入過去呢到喇~!?
去到天水圍市中心都發現佢已經變晒,同以前熟悉o既佢簡直就係兩回事呀~?!
畢竟呢到都經歷左好多年改變同埋發展,好多圬方都已經變得物是人非喇~!!

加上今次我地要去o既銀座又重新裝修過晒,都真係完全唔認得晒佢以前係點~?!
不過呢個地方都的的確確帶俾我唔少回憶,呢到就算變左好多都依然令我有返d印象~!!
到睇完左場戲之後,我地都有去附近o既公園同車廠簡單行左一陣就正式散喇~!!