2022-07-18 10:13:16Ethan~

17/7/2022


二月份o既時候大家一齊努力過後,終於都等到今日正式完成埋下半部份喇~!!
事因阿沈個婚禮因為疫情問題搞到要分開兩部份處理,而今晚就係晚宴部份喇~!!

遺憾o既係阿Ming同埋Kris都已經離開香港,未能親身到場出席今次o既晚宴啦~!!
不過我地都透過左視像通話俾大家見一見面,因為阿Ming話想親口同阿沈講恭喜~!!

至於我地一眾兄弟姊妹就通力合作搞到埋下半場,而舌人都分別負責唔同項目啦~!?
雖然我地人手都真係比較緊拙呀,但係慶幸呢一班團隊都非常之好拍同埋合作得好開心~!!
而我就梗係做返司儀部份工作同埋協助一對新人,同時就係負責同場地經理做協作啦~!!

呢次都可以話係最早開場同散場o既一次,事因我地同場好經理夾o個陣就連佢都打左突~!!
主要都係因為阿沈同安迪希望一切盡量簡單化,所以我就同結怡講會做到簡單直接就算~!!
我地今次做司儀都非常之簡潔就完成晒舍流程,主要都係因為我地要留時間俾佢地家人影相~!!

同時因為經過同主角商量之後,今晚流程時間都非常之順利同埋快捷就做晒所有程序呀~!!
加上聽日好多人都需要返工同埋返學添呀,所以我地更加希望控制好時間上盡量早d完成~!!
完show大家都非常之快手就執野呀,同時我地都好期待下次慶功宴可以再一次聚頭呀~!!