2022-07-01 20:22:35Ethan~

1/7/2022


第一次正日唔係由阿仔負責,同時亦係第一次我正日生日遇上打風啦~!!
至於今日行程就由結怡負責安排啦,不過因為打風關係亦都只可以做半場~!!

加上上午時間又因為交通問題塞左一陣車,加上過海之後就突然間變到橫風橫雨~!!
所以我地都只可以o係銅鑼灣到按計劃食飯先,事因呢轉係我生日第一餐慶生飯~!!

我地兩個其實都係咩都講下咁啦,就算係認真或者無聊野都可以講一大堆啦~!!
當然自己大左都唔係期望生日仲有咩突破喇,而家亦都冇左以前o既期待同興奮~?!
每次都只係希望身邊o既朋友可以齊人見到面,圍埋一齊食餐飯有講有笑就好好喇~!!

尤其近年壓力比較兼且部份人事關係變動啦,所以自己心態都係同以前唔同左啦~?!
依然仲會記得我生日o既朋友仔都已經好難得,所以我都好感恩身邊仲有呢班人啦~!!

完成左一個輕鬆而且唔錯o既午餐之後,我地就搭免費電車落去中環街市到行下影下相~!!
本身仲計劃左下半部份o既節目就因為掛八號風球關係,而無奈未能於正日完成埋喇~!!
不過佢亦都查到有一班930免費巴士可以搭返過海,最終我地都決定天氣問題而早散嚕~!!