2022-06-24 19:54:20Ethan~

22/6/2022


今晚呢一聚都真係最後一次喇,所以我阿沈今晚收工之後隨即趕去機場呀~!!
因為阿Ming同Kris佢地今晚就會上機離開香港,正式去英國展開佢地新生活呀~!!

之前因為疫情問題都停左唔少活動,同時都因為佢地冇打針而好多地方都唔去得~!?
所以我地變相係減少左好多聚會時間同機會,無奈呢日幾唔想都好亦都正式要到嚕~!!

我都明白阿Ming內心好掙扎囉,佢自己都一樣有好多唔想同埋放唔低o既野啦~!!
但係為左佢個小朋友同埋家庭選擇關係,佢都需要離開呢個成長之地重新出發嚕~!!

雖然我同佢唔係由細識到大呀,但係佢地都係我生命中兩個好重要o既朋友呀~!!
由第一日見面o個種一見如故開始,到睇住佢拍拖、結婚同埋生小朋友都好多經歷呀~!!
當然我自己內心亦都好唔捨得佢地離開呀,不過我都希望佢地新生活順利同埋平安~!!

至於今晚我地三個好朋友最終都有喊呀,我本身都諗住自己可以控制到唔會喊呀。。。
不過當大家離別o既感覺越強烈加埋大家最後擁抱o既時候,真係完全控制唔到自己心情~!!
畢竟大家每月仲會親身出o黎聚下o既朋友已經好少,而今晚大家都講左好多心聲呀~!!

由從前幾被動同埋就算好多野都唔願意講出口,自從有左呢個組合之後都有左改變呀~!!
今日一別都唔知幾時先可以再次合體喇,期盼我地日後可以一齊去英國旅行時再聚埋啦~!!