2022-06-05 09:02:01Ethan~

4/6/2022


今晚呢個聚會真係心情好複雜o既一次,畢竟對今次見面又期待又唔捨得~!?
之前亦都已經因為疫情問題而停左好多朋友聚會,今次真係好難得可以再聚~!!

而且今次聚埋係有兩個見的啦,事因阿沈o係日出康城昌新屋始終於都入伙喇~!!
所以今次就可以o係Kris同埋阿Ming離開之前,見證埋佢地間新屋入伙囉~!!

由於是次路程比較遠並且大家都係第一次去,所以都要係麻煩到主人家接我地~!?
再者佢地呢度都好多重地方要登記,所以阿沈都係覺得佢落樓接我地係比較好啦~!!

所以是次聚會就決定左揀下午開始,同埋我地都可以叫做預返多少少時間見下面啦~!!
我同結怡盲夾好左去到觀塘之後一齊搭車去,始終兩個一齊搵路都好似相對穩陣啦~?!

今次聚會另一目的其實就係最後一次正式同Kris及阿Ming聚埋,因為佢地即將移民呀~!!
佢地將於月中時間就正式離開始香港嚕,所以我地早前就專登夾好時間約定左先啦~!!
至於我地會去送機呢個計劃就冇同主角講到啦,因為我地都希望留返少少驚喜俾佢地嘛~!!

今日圍埋主要都係講下最近生活事宜啦,同時都問及下安迪同阿沈新屋裝修d經歷啦~!?
同時大家都好關心到Kris同埋阿Ming過到去之後d生活,問及佢地之後會有咩打算咁嚕~?!

我地呢個三人組合不經不覺都真係好多年,一直o黎到而家變左做六人組合去搞聚會添呀~?!
好多好多曾經o既事情同回憶突然間湧晒出o黎,心情都真係比以往o既聚會相對有唔同嚕~!!
希望大家之後各自發展都可以順利同生活安好,期盼日後我地會去英國同佢地再次見面~!!