2022-05-07 19:34:40Ethan~

7/5/2022

等到咁長時間終於再一步放寬社交距離,所以我都要同班朋友見下面聚下啦~!!
加上阿Ming同Kris佢地將會離開香港去英國,更加希望o係佢地走之前盡量再聚下~!!

本身今日應該仲有阿沈會到場,無奈佢打完針之後有唔舒服而缺席今日聚會嚕~!?
可惜係埋尾時間都依然係未能夠齊人見下,唯有等下個月到佢新屋入伙就再聚嚕~!!
再者下次見面就已經係阿Ming一家離港前最後一次,希望到時可以一切順利冇事發生~!!
 
至於今日就因應結怡早前問左佢朋友借左間畫室,所以我地就有個地方可以聚埋嚕~!!
是次會面大家都有講下之前因為疫情問題o既事宜,對第五波疫情各位都深感無奈啦~?!
正正就因為呢次疫情搞左咁耐先令大家中間冇得見面,加上大家又唔少人中左招添~!!
 
圍埋都係講下生活事宜為主啦,當然都有問及佢地即將移民一事上d安排同計劃啦~!!
阿Ming早前於疫情期間已經辭左職喇,至於阿Kris都已經打點好晒去英國堆安排囉~!!
 
完左呢場簡單飯局聚會之後就講好下月再會,而佢地一家就去打算附近行下睇下野啦~!!
至於我就落荃灣處理埋d野先返屋企,而結怡就陪到我有車o黎就自己去買埋野先走嚕~!!