2022-04-18 14:57:40Ethan~

18/4/2022


疫情之後終於都可以見返下朋友,至於今日中午就約左屈妹食飯見面嚕~!!
本身諗住同佢食飯慶祝生日啦,不過佢就話最緊要都係大家見面吹下水喇~!!

約左12:00PM會合之後,就去附近一間唔多人去o既餐廳都食d野啦~!!
事因佢話最緊要呢度係唔會趕人走,所以我地可以坐耐d傾多陣計都得呀~!!

其實今次亦都係我第一次於疫情後見人,事因呢一波都真係搞到好多人中招~!?
而且周邊所有社交活動都全面停晒添,加上我返工都返到冇乜自己時間可以用呀~?!

今次會面大家都係講下近況先啦,始終都已經一段時間冇正式一齊出去食飯啦~!!
不過稍後時間等個情況再好返少少o既時候,我地都計劃會再次回復返正式飯局喇~!?

而我地會面大家都有一齊吐下苦水啦,始終屋企人同工作問題方面都真係比較多呀~!!
尤其我地屋企都各有一個問題老人製造左唔少問題出o黎,所以我地都都好理解到對方~!!
至於工作方面因為疫情都真係牽連甚廣啦,佢都明白我呢行簡直就係首當其衝添啦~!!