2022-02-06 10:13:05Ethan~

5/2/2022

新年檔期出席左本年度第一件喜事,事因今日就係阿沈同安迪大婚之日呀~!!
當然我地呢班做好朋友o既就定有角色啦,不過今日呢一場亦都只係上集咋~!!

籌備婚禮其實都已經唔係一件容易事呀,疫情之下去做準備就更加係難囉~!!
我都知道主角付出左好多心力去準備,而我地呢班兄弟姊妹亦會盡力協助嚕~!!

事因疫情問題就令到今晚唔可以擺埋晚宴,所以我地主打都係完成上段儀式~!!
至於我今日個角色就係負責做監製啦,司儀角色部份就留返晚宴時間再擔任嚕~!!

拍住一班相熟朋友其實就唔難啦,就算係今日先認識o既其他兄弟姊妹亦都好拍~!!
最緊要係大家都係為左件事而去努力啦,畢竟大家都係希望所有野順利完成啦~!!
 
一早先去左女家顯徑o個邊開始第一部份,中段男家部份同埋外景都係一齊出去~!!
好彩今日天氣都係好好又冇落雨啦,所以我地今日都可以同主角影左好多靚相啦~!!