2022-02-04 20:30:53Ethan~

3/2/2022


每年大年初三都必定係同阿一齊賀年,而且新年亦變左周埋君怡團年啦~!!
至於今年仲更加係少有o既全日添啦,因為以往都係完左半日就會有下一場~!!

而今日早阿仔就先o黎接我啦,及後我地就去左買埋晏晝d野食就返佢屋企~!!
當然自己一家人一齊聚埋就梗係輕鬆傾下計,而且都會分享下生活上d事宜啦~!!
大家工作上所遇到o既問題都會一齊講下笑下,同時從交流中可以學習到唔少野~!!

拜年除左飲食同傾計之外就齊睇下電視咁啦,畢竟娛樂都係重點話題之一啦~!!
至於君怡下半場就因為約左佢自己d朋友,所以下後就得返我同阿仔兩個私聊啦~!!

今次我地都就住唔同事方面去一一傾下,包括左我地最近所有o既改變同新價值觀~!!
其實由上一年開始都已經係一個新改變添,再者我地都覺得呢個改變係因為身邊人嚕~?!
好多時人大左就會因為種種唔同因素而再改變,或者呢種都係成長路程中o既一種啦~!?

得返我同阿仔兩個就更加可以傾得再深入,其中包括工作同埋經濟處理幾方面事宜啦~!!
我地之所以要變得更強係因為生活所迫,如果可以有個人俾自己依賴下就唔駛咁獨立啦~!?
當然阿仔都好關心我感情問題啦,加上最近好多時間都會同佢傾過唔同層面o既睇法啦~!!

我地兩仔爺走埋其實就好輕鬆好易搞,事因我地大家都好明白對方性格同埋識尊重呀~!!
夜晚o個餐就決定開車去元朗買元氣壽司返屋企,始終而家都已經冇左晚市可以出街食~!!
簡簡單單咁一齊傾下心事同埋了解下大家新想法,呢倨相處之道其實都係好難得嚕~!!