2022-01-23 19:32:43Ethan~

23/1/2022


阿沈同安迪大婚日子在即,所以我地今日都專登抽個下午聚埋傾下~!!
事因我地圍內全部人都係當日工作人員,所以趁有時間就先開一次會嚕~!!

是次地點就揀左去Kris銅鑼灣公司到開會,事關我地六個都好難搵到地方合適~!!
而其他未能同場出席o既兄弟姊妹就由主角另約,我地就當埋係一齊聚一聚~!!

結怡同阿Ming今次就係負責做姊妹,我就只係負責做司儀兼會幫下大家手啦~!!
所以是次主打係講下如果要分開兩場搞o既話,又或者係同日處理個流程會係點喇~?!
畢竟宜家疫情又出現新一波問題,我地今日開會期間都傾過下相關一連串問題啦~?!

大致上流程就一一傾過下啦,而我地亦都已經就住所有問題一齊去討論過啦~!!
而兩大主角就分享左佢地呢段時間d問題,因為佢地中間都真係遇上唔少阻滯~?!
至於阿Ming亦都講到佢地移民個計劃應該會改期,同時Kris亦似有發展大計咁啦~?!

雖然好多野至今都因為疫情而未能落實,但係我地大家都係有相關經驗人士啦~!!
所以我地大家問題都唔算太多啦,不過因應打針問題又係另一個要處理o既事宜啦~?!
畢竟Kris同埋阿Ming都仲未打針啦,屆時佢地或者未能出席晚宴同埋幫手做野囉~?!

完左會議呢部份之後,我地六個都因為各自有其他要事要處理而正式散左啦~!!
結怡就因為事前仲未食lunch關係,所以我地最終都係去左灣仔到食埋M記就過海~!!
因為我地打算返去尖沙咀先再各自轉車返屋企,主要都係要陪佢食少少野先散嚕~!!