2022-01-23 08:46:50Ethan~

22/1/2022


日前就已經係君怡生日啦,不過我地上個月已經夾好左日子慶祝~!!
所以我地就約好晒今日一齊出去食飯買野,而阿仔今次就變左做嘉賓喇~!!

我於早前就已經計劃好晒全個行程,不過因為疫情停左晚市就要變陣啦~!!
所以本身下段個安排就變左去上段嚕,行程第一站就係先去"龍華酒店"食飯~!!
呢到於早年前已經同阿仔到訪過一次啦,而我見佢就幾有特色所以決定再o黎~!!

完左上半部份食飯時間就轉戰去圓方行街,事因我同君怡都有心水野想入手啦~!!
我本身就已經做定晒資料搜集係想要d咩喇,所以目標為本行事就好快搞掂左嚕~!!
因為阿仔都知道我次次買野都好快手o既,搵到目標又決定入手o既時間只需十分鐘~!!

及後就梗係到君怡入手佢想買o既野啦,而完成左呢部份o既名店行之後就返去兆康~!!
事因阿仔要陪我返去呢度拎生日蛋糕準備下半場,而君怡亦已經睇好晚餐叫咩食喇~?!
呢部份就梗係晚餐時兼且係切蛋糕環節啦,完成晒所有部份之後就係傾下大家o既野~!!

今次傾到好多人生問題同埋未來想做o既事,至於最近發生左o既野都有去傾下啦~!!
畢竟大家一齊傾下講下多d意見分析下,對我日後o既處理點都會有幫助同埋大方向~!!